Uygun fiyatlı logo çizdirmek ister misiniz?

Ağustos 2, 2022 0 Yazar: admin

logo yapma

Logo nedir? Lügat anlamı olarak soy zıtlığı dilimizde amblem olan, bir fiilin, faaliyetin, organizasyonun yapısını, anlamını, karakterini sembolize eden şekillerdir. Bir logo tasavvurı anlamsal olarak fiilletmenin yahut organizasyonun sütun olarak yaptığı fiili sembolize edebileceği kadar, markanın kendi anlamı ile de sembolleştirilebilir, hatta temelı çkırmızıışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı derunerik ve anlamlara iye olur.

Sorusu sorulduğunda lafız anlamının dışında, birgeniş logo ve amblem çeşidi vardır. Logo tasavvur esnasında tasavvurı yapacak olan zat yahut kuruma neyin ve kesinlikle aktarıldığı nispeten önemlidir. Başka taraftan logo tasavvur çkırmızıışmasını yapacak zat yahut kurumun sizi kesinlikle anladığı ve logo çkırmızıışmanızı kesinlikle değerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çkırmızıışma sizin, fiilletmenizin ve bundan ahir çkırmızıışmalarınızın temelini atacak olan “logo tasavvur çkırmızıışması” olacaktır.

Logo yalnızca şekil ve sembol değil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin değfiiltirilmiş ve düzenlenmiş hali yahut marka derunin yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çkırmızıışmalara logo değil, logotype denilir. Logotype çabucak çok iş sahaı ile faaliyette kâin şirketler derunin daha çok tercih edilebilir. Hiçbir bir sektörde çalışma gösteren fiilletmelerin alelumum logoları sektörü temsil değer. Ancak çabucak aşkın sektör ile uğraşılıyorsa tüm sektörleri logoda işaret etmek imkansızdır.

Logo ne fiile yarar?
İşletmeler derunin logo yahut logotype eğer olmazsa olmazlardandır. Her kesinlikle markası olmayan bir pres eğer olmazsa logo yahut logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz vakit aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile yanında gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, evet aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. Eski halini düşünmeye çkırmızıışın. Markaların logoları olmadan hakikat marka olmaları üzere imkansızdır.

Bu sebeple fiilletmenize kurumsal bir maksat hazırlayarak yolunuza pek adımlarla devam edebilmek namına “logo tasavvur” çkırmızıışması ile mebdelayın.

Logo ideogram, sembol, amblem, ikon kadar bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazısını (logotype) deyiş değer. Ticari markaların, kurumların ve hatta gâh kişilerin bir görünüşte teşhisnmasını sağlayan fiilaretlerdir. Tipik bir logo firmaların ayırt edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayan nitelik, font, şekil ve görsellerdir.

Yalın, zorlamasız anlaşılır, yolırlanması zorlamasız, olabilir evetğunca azca nüshada renkten oluşmalıdır. Her çeşit baskı ve kesit tekniği ile problemsiz kullanılabilir olmalı, çok küçük ölçülerde detaylar kaybolmamalı, çok kocaman ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçüde ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.

Özgün olmalıdır. Farklı şirket evet da ürünlere ilgili logolar ile karışıklığa münasebet vermemeli, hatta çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan evet da esinlenen logolar o ürün evet da firmaya kocaman muhatara verir.

Logo layihamcıyı değil ürün evet da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun layihamcısı Paul Rand’e bakarak logoyu üreten layihamcıdır fakat oluşturan firmanın kendisidir. İlgili tesisun evet da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen evet da tasarlanan font şirketin derunğine müsait olmalıdır. Hassaten kurumun kendisini kesinlikle teşhismladığı ve kurumu yansıfecir kavramların neler olduğunu bilmek logonun tasavvur aşamasında önemli unsurlardır.

Logo sadeliğinin üstıesna lüzumlu rengi lüzumlu şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü vakit üstelik sıkıntısızılda sözıcı olmalıdır.

Farklı bir ülkeye ilgili ürün evet da şirket derunin logo tasarlanacağı vakit o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri için veri sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı vakit simgenin taşıyacağı anlam hizmetında bu veri çok önemlidir.

logo yapma